حمله یمن به ائتلاف سعودی با شلیک 4 موشک-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حمله یمن به ائتلاف سعودی با شلیک 4 موشک

نیروهای ارتش یمن و انصارالله در ادامه حملات موشکی خود به سمت مواضع ائتلاف سعودی، شنبه‎شب چهار فروند موشک را به صورت همزمان شلیک کردند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 27
کد خبر: ۱۷۶۰۸

به گزارش راهبرد معاصر ، نیروهای ارتش یمن و انصارالله شنبه‌شب با شلیک چهار فروند موشک بالستیک «زلزال-1»، پایگاه‌های ائتلاف سعودی در استان تعز واقع در جنوب غربی یمن را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی یمن گفت که این چهار موشک به سمت محل شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در منطقه الوازعیه در تعز شلیک شدند.

 

به گزارش شبکه المسیره، منبع مذکور گفت که چهار موشک به صورت همزمان به سمت هدف مشخص شلیک شدند.

نیروهای موشکی یمن یکشنبه شب هفته گذشته نیز با شلیک پنج فروند موشک «زلزال-1»، مواضع ائتلاف در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان، را هدف قرار دادند.

 

نیروهای ارتش یمن و انصارالله که ابتدای جنگ تحمیلی ائتلاف سعودی علیه کشورشان (سال 2015) را تقریبا با دست خالی و تجهیزات نظامی اندک سپری کرده بودند، اکنون از قدرت تهاجمی فوق العاده و توان بالایی موشکی و پهپادی برخوردار هستند، به طوری که موفق به ایجاد توازن قوا شده‌اند.

 

ارتش یمن در آغاز حملات خود از موشک ساده «الصرخه» استفاده می‌کرد، اما رفته رفته با افزایش تجربه و تخصص و ارتقای سیستم موشکی، از سیستم‌های موشکی مانند زلزال۱ و۲ استفاده کرده‌اند که نقش بسیار مهمی در ایجاد توازن قوا و تقویت قدرت بازدارندگی داشته است.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار